friskochgalen

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av MsEvolyn - 26 mars 2011 20:40

Nu har vi släckt ner hela huset. Brasan brinner och ett värmeljus är tänt brevid mig.


Karln har åkt på affärn och jag är ensam hemma.


Men vet ni vad?



Jag dricker whiskey! :)


Jag som inte har vågat dricka alkohol, men nu tog jag mig ett glas. Riktigt gott!


Det kanske är bra för hälsan att inte dricka alkohol, men det är ju dåligt om jag låter bli för att jag är rädd för att hjärtat ska ryka.. Så det är en del av min tillfriskning att ta ett glas tycker jag.


Jag sitter och snackar på skype med vänner. Det är skönt nu när jag är ensam hemma. Men karln kommer väl alldeles strax.


Måste säga att det har varit en otroligt bra dag idag! Ingen panikångest alls förutom nån stund av "fan jag får ingen luft, tror jag ska svimma" öppnade altandörren och tog några andetag sen gick det över.



Släck allt och dra ur sladden ur datorn om du har en bärbar, så är du med och deltar i Earth hour!

Av MsEvolyn - 26 mars 2011 15:33

Idag känns det som en bra dag!


Från att jag har vaknat tills nu så har allt varit helt normalt *phu*


Känner att jag har massa energi i kroppen!


Åt till och med en stor frukost, jag som inte brukar ha någon aptit på morgonen. Men det blev en äggmacka, en macka med messmör, en banan, en kiwi och en kopp varm choklad (med kakao och socker). Göttans!


Nu ska vi städa och tvätta hela dagen. I övermorgon åker jag och min sambo 30 mil neråt till min familj och är där en vecka. Kanske därför jag är på så bra humör?


Hoppas jag kan få en hel dag utan panikångest, det skulle vara underbart!


Skriver mer senare..

Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards