friskochgalen

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av MsEvolyn - 1 januari 2012 18:18

Idag är jag bara glad tralalalalalalaaaa!

Har tagit en promenad idag, första på länge, lätt värt!


Men jag sov ända till halv ett idag också, så nu blir det uppdrag gå upp tidigt!

Imorn ska jag ställa klockan på elva, sedan i övermorgon blir det tio och sen nio och så vidare.


Så kanske jag vänjer mig med att gå upp på morgonen och ta till vara på dagen.



Jag trivs verkligen med att vara hemma, jag mår så bra då, känner mig så trygg och lugn.

Jag älskar min sambo så himla mycket jag är så glad att jag har honom :)


Ååååhh vad skönt det är att vara hemma!

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards