friskochgalen

Alla inlägg den 10 september 2011

Av MsEvolyn - 10 september 2011 11:29

Jag hatar att göra saker som jag inte vill göra, jag hatar att inte göra saker på MITT sätt. Jag blir väldigt stressad och panikångesten står runt hörnet.


När det är småsaker så gör det mig inget..

Men när det gäller resor, planer och sådant. Ja, då vill jag helst ha kontroll.


Grejen är den, att jag skulle egentligen åka till familjen vid ett senare tillfälle var det planerat. 


MEN sen kommer dom med stockholmsresan och allt blev ändrat. Jag ska nu åka ner tidigare. Det är väl okej..


Men på en gång så blir jag stressad som fan. Dödsångesten har till och med kommit tillbaka lite grann! :(


Jag vet inte vad jag ska göra, ångesten säger åt mig att vara hemma.

Men jag vill umgås med min familj, vem tackar nej till att åka till sthlm?


Jag måste åka!


Men allt är så läskigt, alla nya saker, jag har noll kontroll!


Om det var riktigt så skulle jag egentligen ta tåget direkt till sthlm ensam men min sambo är snäll och skjutsar mig till familjen först. Det kostar en hel del mer. Men han menar att det är värt det.


Jag har 200 spänn på mitt kort. Jag skulle behöva köpa en födelsedagspresent, men jag måste prioritera och gå till psykologen på tisdag och fylla på mobilen.


Ååååååhhhh va stressigt allt blev!


Jag hoppas att jag inte får någon black out i sthlm. Att jag kan kämpa igenom det och släppa taget när jag kommer hem. Men vem vet, jag kanske stressar mig själv så mycket att jag får en black out eller något på helt fel ställe.


Det kommer att bli roligt det kommer att bli roligt, bara du åker så kommer det bli roligt



Av MsEvolyn - 10 september 2011 00:27

Ta en person med panikångest och släng iväg den till Stockholm. Det låter väl som en helt underbar ide?


Men vad gör man inte för familjen? Vad gör man inte för ett "happy family moment"?


Jag kom nyss hem från en tältsemester STORT FRAMSTEG

och nu ska jag kasta mig in i en till stor sak


Åka tåg

Massa folk


Ja gud vet vad.. läskiga saker de där höhö ;)


Men jag ska vara modig, ta det som det kommer..


och vad är det värsta som kan hända?








Ja, just det!


Jag ska i alla fall prata om detta med psykologen. Undrar vad han tycker om det. Sist jag var där så överraskade jag med tältsemester och nästa gång så ska jag till sthlm. 


Det är kaos i mitt huvud, men jag kämpar vidare!



Det är läskigt så jävla läskigt. Men jag vägrar vara en fegis!



Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards