friskochgalen

Alla inlägg den 19 oktober 2016

Av MsEvolyn - 19 oktober 2016 12:44

Sitter ensam hemma. Tror att jag ska dö hela tiden.

Gaaah, orkar inte!


Tror att det ska ske en olycka, att ingen kan hjälpa mig,

eller den där gamla favoriten: hjärtstopp.


Känner en konstig huvudvärk på en speciell punkt. Tänker att det är nått fel. Känner mig trött och yr, tänker att det är nått fel. Känner mig konstig allmänt. 


och idag kommer jag dö, just idag, när jag är ensam hemma. 


Väntar ut timmarna, minutrarna tills min sambo kommer hem. 


Har inget speciellt att hitta på idag heller. Visst det finns alltid nått att göra, grovrengöra badrummet kanske höhö.

Men VEM ORKAR DE?


Jag är så trött på städning.


Ska tvätta i alla fall. Nånting.


HAr börjat sticka och det lutar åt att jag tänker sticka i 4 timmar så då är den här dagen över. Lite bakgrundsmusik på det. Borde funka bra.

Men jag trodde aldrig att det var så drygt att sticka..


Ska kanske ringa mamma också..


Suck.. vilken jävla dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards