friskochgalen

Alla inlägg den 28 september 2016

Av MsEvolyn - 28 september 2016 20:14

Åh tack så mycket tack så jävla mycket. Nu sitter jag och tackar mig själv  för att jag är så jävla dum i huvudet som googlar symptom!!!


Gör det aldrig!!


Om man är riktigt orolig över något med sin hälsa så ska man ta tag i det, ringa vårdcentralen (trots att det är drygt) och boka en tid. 


Det gjorde jag nyligen, det gick vidare till en undersökning och dom hittade ingenting. Jahapp, där satt man igen, i samma sits som innan, med samma oro, men man var ju tydligen frisk :/


Men googla inte symptom, det enda som kommer upp är att man är dödssjuk. Och då sitter man som jag just nu, på gränsen till en ångestattack! Uscha.. 


Och tänk att när man väl googlar, då gör man det på kvällen, när man ligger i sängen och funderar och funderar och skrämmer upp sig själv.


SÅ JÄVLA ONÖDIGT



Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards