friskochgalen

Alla inlägg den 6 september 2013

Av MsEvolyn - 6 september 2013 20:35

Hej hej..


Jag tänkte nu börja skriva mina små "hjälpkapitel" där jag av egna erfarenheter och efter vad jag har läst på kanske kan hjälpa er lite där ute som just nu sitter i ångest träsket.


Jag tänkte skriva ett i taget men ska i alla fall få fram en lista så ni vet vad som väntar.


Här kommer kapitlen:


Åka bil

Gå på affär

Vara ensam

Gå på möte/sammankomst

Söka jobb

Prata i telefonen


Som sagt, jag tar ett i taget och hoppas att NÅGON där ute kommer få ut något positivt av det. Ska försöka skriva så som jag hade velat höra det då när jag hade de här problemen. Den hjälpen jag behövde och ville ha då ska jag så gott jag kan försöka ge er nu :)


Åh, vad jag skulle vilja skriva in "åka buss" där. Men jag har ju inte riktigt klarat av det än. Längtar tills den dagen kommer då även det hindret är övervunnet!


 


Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards