friskochgalen

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av MsEvolyn - 11 juni 2012 20:42

Jahapp här sitte jag och har fått ett jobb. Helt jävla galet :D


För cirka ett år sedan var jag på mitt första möte hos en psykolog (går att läsa här på bloggen)

och nu sitter jag här och ska gå och jobba i morgon.


Helt sjukt vad fort allt har gått och vad BRA allt har gått :)


Jag var så sjukt nervös på arbetsintervjun. Sedan ringde de idag och sa att jag fick komma och jobba. 

Att de valde MIG :)


Jag är så sjukt nervös nu också men jag har försökt intala mig hela dagen att det kommer att bli kul!

Jag är så rädd för att stå på egna ben, vara med främlingar och att vara på en ny plats. Men det kommer säkert gå fort och vips så kan jag rutinerna och allt går som smort :)


Jag försöker vara jättepositiv och trycka undan alla negativa känslor och rädslor.


Nu kör vi!!!!!!


 

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards