friskochgalen

Alla inlägg den 4 april 2012

Av MsEvolyn - 4 april 2012 13:30

Jag har försökt att ladda upp ett videoinlägg men det går seeeeegt. När jag har försökt ha datorn på under natten och ladda så har internet lagt ner och det har inte hunnit ladda klart.


Så var det med det...


Nu under påsken så åker jag hem till familjen, så det blir ingen uppdatering förens nästa vecka. Ska verkligen försöka få upp videoklippet då. Jag pratar lite om en ångestattack jag hade för några dagar sedan. Den var hemsk och varade i flera flera timmar :(


Vi får se hur jag mår när jag kommer hem igen. Jag brukar alltid vara helt slut på energi och sönderstressad när jag har varit hos familjen :( Tråkigt, egentligen borde jag ju vara glad! Men det är så mycket spring och mycket stress där, mycket folk att träffa och alla sliter och drar i en. Förra gången så fick jag lov att sätta ner foten och be om att få vara ifred en kväll och ta ett bad. Jag höll på att gå under! Inte deras fel, det är bara så att jag är så himla känslig när jag inte är hemma.


Men jag får väl önska en Glad Påsk till er alla!

Ta en promenad och plocka lite videkissar och tussilago. Sätt i en liten vas (eller snapsglas som jag tog) på bordet bredvid datorn. Piggar upp som fan! :)


 

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards