friskochgalen

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av MsEvolyn - 16 mars 2012 13:54

Jag blev tillfrågad om jag kunde ställa upp på en intervju genom bloggen idag!

Jättespännande tycker jag :)


Det kommer att handla om min panikångest och det ska användas till ett skolarbete sedan.

Jag tycker att det är jättebra att de pratar om detta i skolan,

när jag gick i skolan så fick vi inte lära oss någonting om ångest. Det borde vara obligatoriskt eftersom det är så pass vanligt med panikångest.


De flesta som får panikångest och inte vet vad det är känner sig konstiga, onormala och kan funderar på om man är ett jävla psykfall. Men tänk vad fel man har, om man läser på lite om panikångest så får man reda på att det är jättevanligt, helt ofarligt och att det inte alls är något fel på en.


Därför är det jätteviktigt att informera om vad panikångest är. Det är ett helvete att sitta med ångest och inte veta vad det är som händer med kroppen. Man blir livrädd!


Jag ser fram emot intervjun jättemycket. Så mycket så nu måste jag gå och ta en kopp kaffe och fira! :P



 

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards