friskochgalen

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Nyfiken

Av MsEvolyn - 14 mars 2012 20:31

Nu blev jag nyfiken och måste bara fråga,


har jag några läsare?


Om du brukar återkomma och läsa min blogg, kommentera det här inlägget :)


Skulle vara kul att se om jag har en eller två eller kanske till och med tre läsare?


Jag gissar på att det är mycket folk som går in och går ut här,

det är många som googlar och klickar sig in hit.


Men nu är jag nyfiken på om jag har några LÄSARE  


   

 
 
Caroline

Caroline

16 mars 2012 08:41

Hej på dig!
Jag håller just nu på med ett arbete i skolan om Panikångest, och jag har varit och kollat lite på din blogg så jag hade tänkt att kolla ifall du vill vara med på någon slags intervju?

Frågorna kommer t.ex vara hur det är att leva med panikångest, hur det har påverkat din vardag, hur du kom fram till det och hur du tänker för framtiden och så.

SJälvklart kommer du bli källhänvisad och även länkar till din blogg kommer visas. Skulle vara jättegulligt om du stälde upp!

TACK PÅ FÖRHAND! :)

http://nattstad.se/smarro

MsEvolyn

16 mars 2012 13:50

Låter jättespännande! Jag har svarat i din blogg, som sagt, du kan ju skriva frågorna i frågerutan på min blogg :)

Jag kommer att försöka svara så bra jag kan :)

 
T

T

17 mars 2012 14:45

Hej, jag hittade din blogg genom sps-forum för ett tag sen, och jag har kikat in här lite då och då sen dess. Du verkar vara en stark tjej, och jag vill ge dig ett <3... hehe.. :) Kram

http://iwillmoveforward.blogspot.com

MsEvolyn

18 mars 2012 17:13

Du gjorde min dag lite gladare.. Tack :)

Jag kollade in din blogg, väldigt rörande texter och man känner igen sig så mycket.

Fortsätt skriva om du mår bra av det.
Man lär sig mycket av sig själv när man skriver och man får utlopp för känslor som man annars stänger inne.

Kram!

 
Anna

Anna

18 mars 2012 22:59

Jag kikar in här väldigt ofta. Följer dig via Bloglovin :)

http://myselfandthem.blogspot.com

MsEvolyn

18 mars 2012 23:13

Vad kul :)

 
S

S

26 mars 2012 18:22

Jag kikar också in här då och då! :)

http://www.dinati.blogg.se

MsEvolyn

26 mars 2012 21:01

:D

 
Ingen bild

Phobic

2 april 2012 11:28

Gör ett besök lite då och då. Satt i en sits som var mycket lik din för ett antal år sedan. Inget jobb, inga vänner, stark dödsångest och SF, blev försörjd av sambon i flera år och gick aldrig utanför lägenheten. Har idag ett liv som jag aldrig kunnat drömma om förut. Du verkar vara en fin person och jag hoppas (och tror) innerligt att du kommer få kontroll över din ångest.

MsEvolyn

2 april 2012 19:02

Vad kul att det ordnade sig för dig!
Jag kommer då aldrig sluta hoppas och tro. Jag vet att dagen kommer då allt kommer att ordna sig för mig också, men ibland blir man otålig och har för bråttom. Vad jag vet så måste man låta det ta sin tid.

Kul att du kikar in!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MsEvolyn - 19 oktober 2016 12:44

Sitter ensam hemma. Tror att jag ska dö hela tiden. Gaaah, orkar inte!   Tror att det ska ske en olycka, att ingen kan hjälpa mig, eller den där gamla favoriten: hjärtstopp.   Känner en konstig huvudvärk på en speciell punkt. Tänker att d...

Av MsEvolyn - 28 september 2016 20:14

Åh tack så mycket tack så jävla mycket. Nu sitter jag och tackar mig själv  för att jag är så jävla dum i huvudet som googlar symptom!!!   Gör det aldrig!!   Om man är riktigt orolig över något med sin hälsa så ska man ta tag i det, ringa vår...

Av MsEvolyn - 17 september 2016 21:03

Har precis kollat på två avsnitt på svt play. Åh herregud vad man kände igen sig! Började gråta när CC hade ångestattack. Så många gånger som man har sagt dom orden som hon sa: "Hur kan man gå från att vara en fullt fungerande människa, till det ...

Av MsEvolyn - 26 augusti 2016 20:53

Hej igen, Idag har jag haft ihållande ångest sedan klockan tre eller nått. Underbart! Flera timmar...   I alla fall, dagen började helt normalt. Sen plötsligt så "fick jag ångest". Ja, det heter väl så, och vad innebär det då? Jo, det är väld...

Av MsEvolyn - 18 juli 2016 20:39

Spenderar denna ljuvliga sommar med hypokondri. Fy fan vad jävulsk den är!!   Tror att jag ska dö när som helst, tror att jag har cancer överallt, och tror att jag ska tuppa av när som helst.   Vissa dagar, timmar, minuter känner jag mig ...

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards