friskochgalen

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av MsEvolyn - 20 februari 2012 13:00

Jag drömde att jag gick runt i affärer, jag var välklädd och kände mig självsäker och glad.

Jag gick in på en klädaffär, började kolla på klänningar på en ställning. En tjej från personalen gick fram till mig och började snacka. Jag svarade glatt tillbaka, lugn och glad.


Hon sa att hon tyckte att jag var snyggt klädd och det kändes som att hon hade en slags respekt för mig, att hon inte tyckte att jag var konstig eller obehaglig utan i stället glad, framåt och trevlig!


Jag tänkte att nu är agorafobin borta, jag känner mig normal!


Helt plötsligt stod jag och kramade den där tjejen och säger att jag har haft agorafobi och att det har varit ett helvete, tårar kryper fram och där står hon och håller om mig och tröstar i en affär. Det var en sån otrolig känsla att agorafobin var borta. Jag kände mig så FRI!



Men sen vaknade jag....


Helkonstig dröm


 

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards