friskochgalen

Alla inlägg den 31 december 2011

Av MsEvolyn - 31 december 2011 13:44

Vilket hemskt morgonhumör jag fick!


Jag sov till halv ett, vaknade och såg solen skina ute, underbart väder! Jag blev genast besviken på mig själv att jag hade sovit bort dagen :(

Jag var så himla trött, kroppen ville inte vakna riktigt. Sedan började det krångla med vem som skulle duscha först och si och så. En liten liten grej och jag lägger huvudet på bordet och börjar storgråta! Jag bara gråter och gråter, min sambo håller om mig.


Jag sa sedan "förlåt för att jag är konstig" men han sa att jag behöver inte säga förlåt, han förstod precis vad det handlade om. Alla spänningar och all stress och nu är jag hemma och då släpper kroppen taget.

Det var otroligt skönt att gråta. Men sedan ville jag bli glad igen, det är ju nyårsafton! Men fan va deppig jag var. Jag tog en macka och en chokladbit, vips så var jag normal igen.


Nu är det snart min tur att duscha sedan ska vi laga mat och bara vara hemma och mysa.

Det är så skönt att vara hemma!


Gott nytt år!

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards