friskochgalen

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av MsEvolyn - 20 juli 2011 14:31

Jag har funderat och funderat och börjar ångra mitt videoinlägg.


Vem fan visar upp när man sitter och gråter på bloggen liksom?


Men ja.. jag tänkte väl så att det skulle vara svårt att uttrycka mig genom text, så då bestämde jag mig för att köra på ett videoklipp.


Jag ville verkligen visa hur mitt liv är med panikångest. Det är ju jävligt svårt, och det är ännu svårare att förklara det..


Här sitter jag och ursäktar mig.. men fan det är svårt att visa sig svag!

Man vill helst bara skriva om bra saker, att man klarar det och det, att det går bra och att man klarar sig okej..


Ibland blir jag helt tagen av framstegen jag gör, och måste då gråta en skvätt. För alla de dagar som jag har bett till gud att min rädsla ska försvinna.

Att en dag få känna sig avslappnad är värt så mycket! 


Snart ska vi boka biljetter till bion. Om jag klarar det klarar jag fan allt!

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards