friskochgalen

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av MsEvolyn - 1 juni 2011 22:56

 



Imorn åker jag ner till familjen och är där över en vecka utan min sambo. Det blir nog inte så mycket uppdatering då men en MASSA uppdatering när jag kommer hem!


Jag har mått väldigt dåligt och känt mig väldigt stressad de senaste dagarna :(

Bara att resa sig ur soffan och ställa in min kopp på diskbänken har varit för drygt.


Har ingen ork i kroppen och har inte fått någonting gjort...

Att det har varit regn och rusk har inte gjort saken bättre.


Jag har varit väldigt rädd för att åka ner till familjen och sedan må skit och få panikångest attacker. 


När man är så rädd som jag är hela tiden så blir man desperat efter att finna trygga platser och göra saker som inte får en att må dåligt.


Men jag har givit mig själv en liten hemläxa. Medan jag är hos familjen så ska jag se till att prata med var och en av dom, berätta hur jag mår och hur dom stressar och pressar mig. Vara ärlig. Förhoppningsvis så mår jag mycket bättre sedan när jag åker hem igen och de slutar att ringa och pressa mig som de brukar göra.


Sist jag var ner så låste jag in mig på toaletten hos mormor.. Allt bara snurrade och det kändes som att jag skulle bli GALEN. Jag ville slå sönder saker, bara gråta. Men jag satt bara där i ren panik, pratade med min pojkvän på telefonen och till slut tog jag papper och penna och började skriva. Sedan gick det över.


Hoppas hoppas hoppas att det går smärtfritt den här gången. Att jag åker ner och har roligt! Vädret påverkar mig enormt mycket så förhoppningsvis så blir det fint och soligt och jag glömmer bort att tänka på panikångesten.


Stor kram till er alla som mår dåligt där ute!

Skriver snart igen!

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards