friskochgalen

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av MsEvolyn - 25 maj 2011 13:58

Jag pratade ju med pappa igår. Samtalet fick mig att må otroligt dåligt.


Idag ringde mamma, då fick jag reda på att pappa hade sagt till alla att vi skulle komma ner och hälsa på redan till helgen, fast jag sa till pappa att vi skulle fundera på det!!!


Jag blir så jävla stressad och pressad. Så jävla egoistiskt av pappa att tjata och tjata och sätta tankar i mitt huvud som gör att jag mår dåligt.


Men mamma sa att hon förstod, att vi bestämmer själva när vi vill komma ner och att det inte är bråttom. Det var så otroligt skönt att höra.


Jag sa rakt ut till henne att jag hade pratat med kuratorn om att jag får ångestattacker när pressen kommer från familjen att vi ska åka ner och hälsa på. Att jag blir så jävla stressad och har svårt för att säga nej.


Jag fick inte så mycket respons från henne men jag vet att hon förstod och inte tänker pressa mig.


Det är så jävla drygt, att minsta lilla räcker för att jag ska bli helt deprimerad och stressad så man blir helt utmattad.


Men det blir väl bättre med tiden...

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards