friskochgalen

Alla inlägg den 8 april 2011

Av MsEvolyn - 8 april 2011 21:35

Vi åkte aldrig in till stan idag, när min sambo sa att vi skulle ställa in det så gjorde jag ett glädjeskutt.


Idag har jag verkligen hållt mig sysselsatt. Vi har städat på verandan, möblerat om i köket, sen har jag lagat mat och diskat. Tiden bara rinner iväg när jag håller mig sysselsatt, ingen ångest alls.


Men sen när jag sitter stilla så börjar jag fundera.


Jag är så jävla nedstämd hela tiden. Som att det inte finns någon mening med någonting, inget betyder något. Jag bara vandrar framåt, låter dagarna gå utan att jag vet varför jag ska fortsätta..


Det kanske låter väldigt sorgligt, men ibland är det precis så jag känner. Det värsta är att jag inte vet varför. Den här jävla panikångesten har verkligen tagit knäcken på mig. Man blir helt slut i kroppen och orkar inte vara glad.


Det har inte jobbat så mycket på sista tiden, men har verkligen längtat tills det ska komma mer jobb så man har något att göra. Nu när det har kommit mer jobb, när jag har jättemycket att göra så är all inspiration borta. Jag är helt orkeslös. Orkar ingenting. Kan jobba i tio minuter för att sedan bara sucka och inte orka mer.


Humöret går upp och ner som i en bergodalbana. Jag önskar att jag kunde stanna karusellen och kliva ur...

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards