friskochgalen

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

In med lite rutiner i livet // Frisk&Galen

Av MsEvolyn - 5 april 2011 15:21

Idag känns det väldigt bra, kanske för att solen skiner?  



Jag har duschat, fönat håret med mina NYA styling produkter. Så skönt! Att få fixa till håret ordentligt höjer verkligen humöret.


Jag och min sambo har gjort en matsedel för veckan. Delat upp dagarna mellan oss vem som ska laga och diska. Nu kanske det blir lite ordning och reda. Rutiner är precis det jag behöver. Annars lallar jag bara omkring här hemma, känner att jag inte har något ansvar eller plikt. Då blir man rastlös och mår dåligt!


Men nu känns det väldigt bra. Sedan så har jag ett jobb den här veckan som jag kan sysselsätta mig med vid datorn. 


Jag ska försöka sola varje dag på altanen, få lite färg och lite d-vitamin.

Fan va jag måste ha fått brist på d-vitamin den här vintern.. usch då.



Nej nu ska vi dra iväg och storhandla och fylla kylskåpet. Ska även inhandla ens tock snus. Känns dumt, får dåligt samvete, men jag ska i alla fall försöka snusa lite mindre..


Kram på er så hörs vi mot kvällen!


Varje ångestfri dag är en underbar dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MsEvolyn - 19 oktober 2016 12:44

Sitter ensam hemma. Tror att jag ska dö hela tiden. Gaaah, orkar inte!   Tror att det ska ske en olycka, att ingen kan hjälpa mig, eller den där gamla favoriten: hjärtstopp.   Känner en konstig huvudvärk på en speciell punkt. Tänker att d...

Av MsEvolyn - 28 september 2016 20:14

Åh tack så mycket tack så jävla mycket. Nu sitter jag och tackar mig själv  för att jag är så jävla dum i huvudet som googlar symptom!!!   Gör det aldrig!!   Om man är riktigt orolig över något med sin hälsa så ska man ta tag i det, ringa vår...

Av MsEvolyn - 17 september 2016 21:03

Har precis kollat på två avsnitt på svt play. Åh herregud vad man kände igen sig! Började gråta när CC hade ångestattack. Så många gånger som man har sagt dom orden som hon sa: "Hur kan man gå från att vara en fullt fungerande människa, till det ...

Av MsEvolyn - 26 augusti 2016 20:53

Hej igen, Idag har jag haft ihållande ångest sedan klockan tre eller nått. Underbart! Flera timmar...   I alla fall, dagen började helt normalt. Sen plötsligt så "fick jag ångest". Ja, det heter väl så, och vad innebär det då? Jo, det är väld...

Av MsEvolyn - 18 juli 2016 20:39

Spenderar denna ljuvliga sommar med hypokondri. Fy fan vad jävulsk den är!!   Tror att jag ska dö när som helst, tror att jag har cancer överallt, och tror att jag ska tuppa av när som helst.   Vissa dagar, timmar, minuter känner jag mig ...

Presentation

Mitt motto:
När du känner att rädslan sätter stopp, att ångesten trycker upp i halsen och kroppen fryser till is. Det är då du ska ta tag i din egen krage och härda. För varje gång du vunnit, desto lättare blir det. Jag lovar :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Klicka gärna och svara, skulle vara kul att veta hur många läsare jag har :)
 Jag är inne här regelbundet :)
 Jag är här ibland, men sällan
 Det är min första gång jag är här nu och gillar det jag ser :)
 Jag råkade bara klicka förbi ;)

 

Det finns hjälp att få ♡

Behöver du prata om det du inte kan prata om?

Länkar

Skriv i min gästbok!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards